Pas encore revendiqué Cypress, US Sur Wowpilot depuis Oct 2026

Ce que les avis mentionnent

fair pricing 19 diesel truck repair 7 f350 6 wheel alignment 3 diagnostics 3 experienced staff 3 ram 2500 repair 2 detailed quote 2 attention to detail 2 coolant leak repair 2

Services · 6

Oil ChangeState InspectionsBrakesHeat or A/CTiresAlignments

Points forts

Onsite services Wheelchair accessible entrance Wheelchair accessible parking Wheelchair accessible restroom Oil change Mechanic Restroom Pay credit card Pay debit card Pay mobile nfc

Affichage de 1 sur 20 total. Réinitialiser les filtres

LE

Living Easy Films

30 Nov 2025

I’ve never left a Google reviews for a bad business experience!!!!! Gave Josh (owner) the symptoms my truck was giving me which was knocking while cutting wheel. Left my truck there for a week and paid $2000 for new wheel bearings. Picked my truck up and still not fixed. Leads me to believe they never even test drove it before or after “fixing” it and I wonder if they even put new wheel bearings in it at all. Finally got in 3 weeks later and he all the sudden discovered the bad bushings. Scheduled to come in the following Monday (a whole week later) never ordered the parts and couldn’t get me in till that Thursday when the parts finally came in. It was the wrong bushing and he still wanted some sort of payment for the time to take the traction bar out and put it back in (two bolts). $2,100 and a month later my truck still wasn’t fixed. Worst mechanic experience of my life and would avoid at all costs. Hope this helps!!!!

Réponse de Powerhouse Auto & Diesel entreprise 4 Jan 2026

Hello,<br>We’re genuinely sorry to hear that you left feeling frustrated, and we appreciate you taking the time to share your feedback. We take situations like this very seriously and would like to clarify a few points to ensure accuracy for anyone reading this.<br><br>First, we do not have an employee or owner named Josh, so it seems there may be some confusion regarding who you spoke with. Regardless, we understand that your experience did not meet your expectations, and for that we apologize.<br><br>Regarding the repairs:<br><br>When your vehicle was initially diagnosed, the wheel bearings showed signs of wear and were replaced.<br><br>After the repair, the continued noise indicated an additional issue, which led to discovering the worn bushings.<br><br>The delay in receiving the correct part was due to a supplier error, and while we understand how inconvenient that was, we attempted to keep you updated as things changed.<br><br>As for labor charges, even small procedures require time and proper safety steps, but we are always open to discussing concerns about billing.<br><br>Our goal is always to repair vehicles correctly and honestly, and we never want a customer to feel unheard or dissatisfied. If you’re open to it, we’d really appreciate the chance to speak with you directly so we can review the situation, address any remaining concerns, and work toward a resolution.<br><br>Please contact us at 346-452-6316 or [email protected] so we can make this right.<br><br>Thank you,<br>Fernando<br>Owner/Management

Signaler cet avis