Ainda não reivindicada Webster, US No Wowpilot desde Oct 2026

O que os avaliadores mencionam

mobile mechanic 21 diagnostics 15 punctuality 10 knowledgeable mechanic 8 alternator replacement 7 headlight restoration 5 battery replacement 3 explanation of repairs 2 tire change 2 engine repair 2

Serviços · 1

Marty's Mobile Mechanics - Mobile Auto Mechanic

Destaques

Onsite services Wheelchair accessible entrance Wheelchair accessible parking Oil change Welcomes lgbtq Pay credit card Pay debit card Pay mobile nfc

Mostrando 5 de 20 total. Redefinir filtros

MS

Moiz San Miguel Local Guide

10 Jul 2026

I was in a really unfortunate and desperate situation when i was caught in a flash flood with my two kids on a saturday. We managed to thankfully make it out and had the car towed to marty’s. Initially marty was very friendly and filled me with reassurances. He told me he would potentially check the car the same day and if not he would have it expedited due to my circumstances (potential water in the transmission) and have it ready by noon on sunday and that he would give me a call back. He called me back later in the evening and i told him exactly what happened. He told me that based on how my car was flooded it would be most likely a quick fix. I was extremely relieved. After this point, communication devolved severely. He would dodge my calls and texts and when my wife attempted to reach out to him he was extremely rude and authoritative even though we had done nothing but inquire about our car.

After great difficulty, and little to no communication, we managed to get our key back on monday and move our car somewhere else and got the quick service we needed. Based on other reviews ive seen and my own experiences i highly recommend staying away from this place. Marty made an already stressful situation even more stressful.

Update: Since posting this, the owner has responded with personal attacks and hostile commentary. This is very indicative of the service and experience we had.

Resposta de MARTY'S MOBILE MECHANICS empresa 4 Jul 2026

Facts: Your vehicle was dropped off Saturday evening, we spoke several times however being one of the only shops open on father's day I was not able to meet your time expectations perform the requested diagnostic on sunday. You were not billed a dollar, and picked up your vehicle monday. <br>I value my customers feedback and concerns.<br>Since you were not billed I cant offer a refund to console your dissatisfaction with my service.<br>Your wife has also posted a review regarding this same event. <br>YOU WANT TO COMPLAIN ABOUT A SERVICE THAT WASNT PERFORMED GO AHEAD ITS YOUR PRIVELAGE, HOWEVER ITS LIMITED TO ONE REVIEW PER EVENT. <br>REMOVE ONE OF THE TWO REVIEWS OR BE THAT GUY.<br> MARTY<br><br>Speaking freely: as a fellow FATHER, throwing caution to the wind and driving through a flash flood with your kids in the car??? SHAME ON YOU.

Denunciar esta avaliação
LI

Linda Israel Local Guide

24 Jun 2026

I've been waiting for Marty to finish a repair of my 2011 Lincoln MKX since November 16, 2025 and this review is being posted June 15, 2026, I waited because we thought he would finish the job and honestly because he was so combative and didn't want my car to be a victim of his anger. So many excuses but mostly he just doesn't answer any text, phone calls or emails. We are a eight hour drive from him. In January we drove down and let him know we were there. He hid inside his business/apartment as he is living at the shop, as we waited for two hours. Finally caught his girlfriend outside and he finally came out. Only to give us more excuses about when he would be done. We drove back over there in Feb and he hadn't made any true progress, only showed that he couldn't get a bolt removed. Also of note, the car was left unlocked with the hood up and there were leaves all over the engine compartment. He then said that he "gave us his word" that he would have the car done by the next day, Feb 8, 2026. We stayed the night went back the next morning and no progress had been made other than removing the troublesome bolt. So honestly I have no idea of the quality of his work as he hasn't finished the job. He is terrible at communications.

Update 06/23/2026 Drove down and found my car had been abandoned in an adjacent lot near Marty's shop. The car was unlocked and the driver's window partly down and the sun roof open. The inside was ransacked and there is parts removed on the dash. The navigation SD card was not in the slot. The contents of the glove compartment, center console and a cubby near the gear shifter had been removed and tossed in the floor and front seats. Marty had care custody and control over my vehicle and he did not protect my property.

We had the car towed to a new shop. This is a one owner car that has always been maintained at the dealer. The new mechanic took a look and found that the motor wouldn't turn. I asked him to see if the timing was out and he agreed to take the oil pain off and found in the oil pan: a socket, an extender and leaves in the oil take up. Marty put this car back together with all of that in the oil pan!

June 23/24, 2026
Finally got a response from Marty but his only concern was the negative reviews placed by other people who knew of my situation. He said he would talk to me about my car once the other people removed their reviews. I told him that I don't have control over others who have decided to give him a review based on my experience with documentation and photos.

Apparently back in Feb 2026 he had finished installing the new parts and took the car on a 40 minute road test. He sent a text message that he was about to test drive stating there was all kinds of quality control issues with the parts he installed, the parts he ordered himself. We didn't hear from him after that road test.

March 16th Marty sent Henry my husband a voice memo via text: I have news and news and more news. I'm very eager to discuss the details with you, please give me a call at your earliest convivence. Henry called but Marty never answered.

The next time we heard from him was after I sent a certified letter that he didn't accept and I emailed, texted and regular mailed the same letter so that he could read and respond. His only response was on On Thursday June 4th at 3:53 pm he replied: "I will call you today, we just had a baby 5/26" He never called.

He is combative and very defensive when we ask questions as if it is our fault that he hasn't gotten the work done. He said he would finish the job and never did. Now I will have to get a new motor to fix the damage he has done to my car.

I do not recommend Marty's Mobil Mechanics.

Resposta de MARTY'S MOBILE MECHANICS empresa 13 Sep 2026

We’re sorry to hear your experience did not meet expectations. We take communication, vehicle care, and repair quality seriously. Please contact us directly at 346-754-3377 so we can review the details and work toward a fair resolution

Denunciar esta avaliação
ZS

Zarah-Marie San Miguel Local Guide

22 Jun 2026

Marty seems friendly at first, but his communication needs work. He claims he’s working on the car when he hasn’t started, and promises quick callbacks that turn into hours of silence.
​He even made us wait nearly 4 hours for pickup because he forgot to leave the keys. I had to take this time off of work. Time is not free. He’ll probably excuse this by saying he wasn't at the shop, which is fine, but he didn't tell us in advance, which is the whole problem.
​He pushes deadlines repeatedly and only explains himself after the fact. He also tends to get confrontational when you raise a concern.

I sympathize with the fact that he has a newborn and an elderly parent to take care of, and we would've worked with him if he gave us litterally ANY heads ups about delays/extenuating circumstances. Instead he only tells us after the fact why he hasnt done what he said he would do.

Marty, if you are reading this, I highly recommend that you manage your workload better. You can't accept every car that needs repairs. Its okay to say that you are at capacity and cannot accept additional work at this time. Your desire to help everyone is causing the quality of your service to suffer. I feel like you mean well and thats why I'm saying this, but I still have to honest with my review.

Resposta de MARTY'S MOBILE MECHANICS empresa 6 Sep 2026

Mrs Miguel, our apologies for not meeting your expectations. You dropped your vehicle off father's day weekend and unfortunately even though we were open father's day, we were not able to get your vehicle diagnosed before Monday. For this reason you were not billed single dollar. <br>

Denunciar esta avaliação
AS

Agustin Salinas

31 May 2026

Contacted him at 4:30pm for a brake and rotor job. We agreed to 5:30pm He doesn’t communicate well, kept on saying he would be there soon. Never showed so I cancelled.

Resposta de MARTY'S MOBILE MECHANICS empresa 13 Sep 2026

We’re sorry to hear your experience did not meet expectations. We take communication, vehicle care, and repair quality seriously. Please contact us directly at 346-754-3377 so we can review the details and work toward a fair resolution

Denunciar esta avaliação
SL

Samantha Luna

30 Sep 2025

I had a terrible experience with Marty’s Mobile Mechanics. Marty came out to diagnose my car on a Friday. He looked over the car and diagnosed the problem as a bad alternator. He charged $75 to come out and $150 to diagnose the problem but told me the diagnoses would be “free” as long as he did the repairs because it would be a credit towards the fix. At this point everything seemed fine. It was late on a Friday so he said he would call back Saturday with an estimate. He did not contact me Saturday and I had to reach out to him on Monday to get an update to which he replied “I’ll update you soon”. I didn’t hear back from him until Wednesday. On Wednesday he left a message saying my alternator had come in and that they would be able to come out and fix it that day. We discussed a time and I moved my work schedule around to be available between 2:30-6:30pm. He told me he would be here at 2:45pm on the dot. Marty never showed up that day and when I called him around 4:00pm he text me and said “I’ll call you back”. I did not hear back from him. Thursday morning I text Marty and told him I had never heard back from him and was very concerned about getting my car fixed as it was turning off while driving. He said rain on Wednesday delayed repairs but guaranteed someone would be out to fix the car Thursday. I again adjusted my schedule so that the car would be available between 1:30-5:30pm. By 4:00pm I tried calling Marty to get an update but got no answer. I text him and asked if someone was still coming out today to which he replied “yessir”. By around 5:30pm I text and asked if he had an eta. I had not received a reply and Marty was not answering my calls at this point so my boyfriend called from his number at 6:00pm and Marty picked up right away. My boyfriend expressed that we were very concerned about the car and needed to have the repairs done and Marty told him that he would definitely have someone out to fix the car and gave an estimated time of 7:00pm. No one had arrived by 8:00pm so I again text Marty and asked if someone was still coming out and again did not receive a reply. I called Marty again at 9:00pm and never received an answer and no one ever showed up to fix the car.

I have never dealt with such an unprofessional business. Marty’s lack of transparency and communication is astounding. He never had the decency to let me know he would not be able to make it out on either Wednesday or Thursday. I understand that rain would cause a delay but that could have easily been communicated. Instead he just never shows up. It also very much felt like he was intentionally ignoring my calls and messages.

Marty offers “free” diagnosis if you go with him for repairs but makes it next to impossible to actually get the repairs completed. Although in my case it was probably a good thing he never did repairs.

The real kicker is that I took my car to a shop early Friday morning because I could no longer waste entire days waiting on Marty’s empty assurances and they told me that the alternator was not the problem and was operating just fine. They diagnosed the problem as a faulty sensor and fixed it right away.

I wish I had never contacted Marty’s Mobile Mechanics. It would have saved me a lot of time and stress. I also would not have wasted $225 on a bad diagnosis.

Resposta de MARTY'S MOBILE MECHANICS empresa 4 Nov 2025

IF YOUR GOING TO CORRECT THEN YOU OUGHT TO COME CORRECT!!<br>TELL THE TRUTH THE WHOLE TRUTH AND NOTHING BUT THE TRUTH....YOU WERE PRESENT THE ENTIRE DIAGNOSIS AS I EXPLAINED EACH TEST & PROCEDURE AS IT WAS PERFORMED....ALTERNATOR MUST MAINTAIN A MINIMUM VOLTAGE OUTPUT OF 13.00V UNDER MAXIMIM ELECTRICAL LOAD. YOURS FELL BELOW 13.00 NUMEROUS TIMES DURING THE TEST AND YOU WITNESSED THE RESULTS REALTIME AS THE TEST WAS EXECUTED.<br>YES IT WAS A FRIDAY YOUR ALTERNATOR WAS ORDERED ON SATURDAY AS I TOLD YOU IT WOULD. I PAID OUT OF POCKET COVERING THE 300$ COST UPFRONT. THE ALTERNATOR ARRIVED LATE ON TUESDAY AS YOU WERE INFORMED. UNFORTUNATELY AS A MOBILE SERVICE ACTS OF GOD (HEAVY RAIN) DELAY SERVICES AS IT RAINED ALLDAY ON WEDNESDAY. I CALLED YOU NUMEROUS TIMES FRIDAY MORNING STARTING AT 7:00AM AND YOU DID NOT ANSWER. I CALLED AGAIN AND AGAIN AT VARIOUS TIMES IN THE MORNING TO NO AVAIL. <br> YOU WANT TO WRITE A REVIEW EXPRESSING YOUR CONCERNS AND/OR DISSATISFACTION WITH OUR SERVICES THATS ENTIRELY YOUR PREROGATIVE. HOWEVER, WHEN YOU DELIBERATELY OMIT [LIES BY OMISSION] PERTINENT FACTS AND DETAILS WHICH DO NOT SUPPORT YOUR NARRATIVE THEN YOU LOSE ALL CREDIBILITY AND COMPASSION FROM ME. <br>I made numerous attempts to contact you to address your concerns and even offer a concession, but you refused to answer. When you repeat the lies over and over again you begin to believe them yourself.....I AM appalled you would post such a misrepresentation of facts. SATURDAY + SUNDAY + MONDAY + TUESDAY = 4!!! 4 DAYS IT TOOK FOR YOUR ALTERNATOR TO SHIP AND ARRIVE AND THEN YOU EXPECT INSTALLATION IN A HEAVY DELUGE ALL DAY WEDNESDAY?! <br>HOW DARE YOU <br>LIES OF OMISSION ARE LIES ALL THE SAME

Denunciar esta avaliação